مورينيو:زيدان در بهبود بنزما به ما کمک کرد
رئال مادريد
ورزشي
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
گلهای تازه نفس
بيدارشيد ببينيد چه خبره؟؟!!
پرنیان متنوع و جوان پسند
دنیای فضای سبز
کبیران کهکشانی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادريد و آدرس realmadridcf.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 76
بازدید دیروز : 100
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 165617
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
علي شجاعي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 

 

مورينيو:زيدان در بهبود بنزما به ما کمک کرد 
 

مربي پرتغالي در صحبتهايي از نقش موثر زيدان در درخشش بنزما صحبت کرده است.


 

   مورینیو مربی پرتغالی رئال مادرید معتقد است که در برد 2-4 تیمش مقابل ختافه در هفته دوم رقابتهای لالیگا، زین الدین زیدان هم موثر بوده است.

با گلزنی کریم بنزما در این دیدار و گلهای کریستیانورونالدو وگونسالیو ایگواین، رئال به سه امتیاز این بازی دست یافت و به صدر جدول رقابتهای لالیگا رسید.

مورینیو معتقد است که بنزمای 23 ساله شایسته تمجید است و به این نکته اشاره کرد که زیدان هم بنزمای جوان را نصیحت کرده است:« بنزما به خاطر تغییر وتحولاتی که داشت واقعا شایسته تعریف و تمجید است. او از من ، از هم تیمی هایش و از زی زو کمک های زیادی گرفت ولی تلاش او قابل تقدیر است.»

آقای خاص ادامه داد:« بنزما رفتار فوق العاده ای دارد و همیشه بازیکن باکیفیتی است و این را همه می توانند ببینند. بعد از او هم ایگواین بازی های خوب خود را ارائه داد. او با تیم ملی آرژانتین گلزنی کرد ودر سطح خوبی بازی کرد و در بازی شنبه شب هم به گل رسید. همان طور که روز جمعه گفته بودم هر دوی اینها(ایگواین و بنزما) واقعا مهاجمان خوبی هستند.»

البته مربی باتجربه رئال توقعات زیادی از تیمش دارد:« ما مقابل ختافه 4 گل زدیم ولی به راحتی می توانستیم بازی را با 7 یا 8 گل به پایان ببریم. از سوی دیگر ختافه هم می توانست 3 یا 4 گل بزند.ما به آنها اجازه دادیم تا بازی شان را پیاده کنند. ختافه تیم منسجمی است و وقتی درکنار زمین ایستاده بودم می شنیدم که بازیکنان این تیم به هم دستوراتی می دهند تا نظم و انسجام را در زمین پیاده کنند. آنها به خوبی بازی ما را ارزیابی کرده و خود را برای این بازی آماده کرده بودند.»

  گفتنی است، رئال مادرید چهارشنبه شب و در اولین بازی اش در لیگ قهرمانان اروپا در زاگرب به مصاف دیناموزاگرب می رود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: